Dagens blogg


LÄS!!!
Nu är det så att jag har fått väldigt många som vill vara med i dagens blogg dom senaste dagarna och det tar sjukt lång tid för mig att skriva till alla efter att jag dragit vinnaren. Så i fortsättningen gör jag INTE det utan man får gå in på bloggen efter klockan 20.00 och kolla själv!
OCH GLÖM INTE ATT VEM SOM HELST KAN BLI DAGENS BLOGG!
För att öka din chans så bör du följa mig på blogkeen(HÄR) eller bloglovin(HÄR)
Om du gjort något av ovanstående så skriv med det i kommentaren!


Vinnaren dras slumpvis så alla har lika stor chans att vinna! När ni har gjort ovanstående så bara kommentera inlägget : jag är med!
Lycka till!

det här med större chans att vinna om man följer och alla har lika stor chans. jag tar upp 3 bloggar av dom som följer mig och 1 blogg av dom som inte följer mig och sen ber jag någon jag är med att välja en av bloggarna utan att avslöja vem som följer och vem som inte följer!


KOMMENTARER


SV: Ja okej! Jo det blir nog samma faktiskt, ska nog ut och gå lite också :)

2012-01-10 // 22:12:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: