Haters?

Nu är det så att jag har fått min första riktigt tråkiga kommentar här på bloggen... där det var någon som skrev följande:

Som svar på ditt antydande så har jag bara att säga som innan. BILDEN ÄR TAGEN FÖR CA 3-4 ÅR SEN!!!! OCH DÅ VAR JAG SMAL.(och jag tränade väldigt många olika sporter) Innan jag kom in i puberteten så hade jag sjukt svårt för att gå upp i vikt. Jag kunde äta vad som helst och gick inte upp i vikt. Och när någon då kommenterar något som att jag inte är så smal som på bilden så blir jag sjukt irriterad för under den perioden i  mitt liv mådde jag inte bra på grund av att jag var så smal. Jag kunde knappt ha tajta linnen utan mina revben syntes igenom. Detta är inget jag är stolt över. Men det var heller inget jag valde! Det var min kropp som inte ville ta emot det jag åt.
Och eftersom jag äntligen börjat gå upp i vikt och börjat få former så är jag väldigt glad men blir så jävla less när folk slänger sådana onödiga kommentarer!!!

Bilden jag pratar om.
Senare idag ska jag gå in på min gamla dator och kolla om jag hittar någon helbild på mig från denna perioden.

KOMMENTARER


M

Det är bara och strunta i sådana idioter. Du såg jätte bra ut när du var smal men nu när du har börjat få lite kurvor så har du verkligen blivit skit snygg!

Problemet ligger i att när folk är avundsjuka så har de inget bättre att komma med.

Ta vara på dig!

2012-02-02 // 16:10:49
Ewa

Håller med M helt och hållet!!!! Du e jättefin som du är nu Valle!!!! Jättekram från Ewa <3

2012-02-02 // 21:34:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: