Tidsinställt

Nu ligger antagligen jag och min kille och är i slutet på en film och jag halvsover. Men jag ville inte lägga upp två inlägg direkt efter varandra så jag gjorde detta tidsinställt istället.
DAGENS VILL HA: Ny mobil så jag kan blogga med mobilen!
DAGENS KLÄDSEL: Tights som är röd och vita och ett svart linne där det står I (L) MY STYLE och högklackat
DAGENS FRISYR:Utsläppt plattat
DAGENS LÅT: Kapten röd - Ju mer dom spottar
DAGENS PLANER: Titta på idol och mysa med pojkvännen
DAGENS SAKNAD: 
DAGENS DUMMASTE: Snubblade i trappan i skolan
DAGENS MISSLYCKANDE: Skulle ta läppstift men ALLT kom på tänderna, tummen upp!
DAGENS DROG: CHOCO LATTE
DAGENS KÖP: CHOCO LATTE
DAGENS GODIS: Haribo lakris
DAGENS HUMÖR: Glad och helt flippad!
DAGENS ROLIGASTE: JAg och linnea gick till lidl för att handla så står där sånna jävla idioter som kommer från telenor och så frågar dom ''vad vet ni om telenor'' så tänkte liksom linnea börja prata med dom och jag bara ''vet redan tillräckligt'' och som vi skrattade!!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: