SVAR!

Coolt att du är förlovad, hur gick det till när ni blev det?

Haha tack. Asså vi har känt varandra ganska länge. Det börja med att vi liksom snackade om det tillsammans och sen bästämde vi oss för att göra det så vi gick och köte ringar :)

Vilka sporter har du gått på i hela ditt liv hittils? Något du alltid velat gå på?

Har gått på: fotboll,handboll, testat ridning, cheerleading. Har alltid velat rida! HAHA
Vilken doft tycker du doftar bäst? Behöver inte vara en parfym.

Älskar doften som man känner när man är på en bensinmack och doften av nygjort te.
Är du allergisk mot något?

Nej är inte allergisk mot något men när jag kom in i puberteten va jag käslig mot laktos men det försvann igen, VILKEN TUR!
Har du blivit opererad någon gång? 

Nej.

om du fick välja en låt som du tycker beskriver dig mest, vilken skulle det va?

Det vet jag faktiskt inte, haha. men jag älskar bumbibjörnarnas låt HAHA

Fin header, Är det du själv som gjort headern?

Tack, ja har faktiskt gjort den själv.

 

Favoritgodisbit?

Sockerbitar och djungelvrål

Hur länge har du bloggat ?

Sen början av 2009
Och hur kom det sig att du började blogga ?

Jag läste jättemånga bloggar innan och jag älskar att skriva så jag tänkte: varför inte göra en blogg så blev det så 
Vad drömmer du om att jobba som?

Makeupartist

Hur gammal är du?

16
Vilen skola/gymnasie går du på? Vilken linje?

Plusgymnasiet, STYLIST!
Fritidsintressen?

Sminka, Vara med vänner och pojkvännen.

Tjock eller smal?

Om du menar jättesmal så väljer jag tjock.
Kort hår eller Långt hår(killar)?

kort
Rock eller rnb?

RNB
Tacos eller kinabox?

Kinabox helt klart!
Vänner eller pojkvän?

Asså jag och min pojkvän är som jättebra vänner. Vänner.
Ute på landet eller stan?

Stan
Rosa eller blå?

Rosa
Vem var snyggaste tjejen förutom du i din gamla klass? Vem var den fulaste tjejen i din gamla klass? Vilken kille va sötast och fulaast i din gamla klass? Va ärlig

Haha asså jag är inte någon som vill påpeka att någon va mer snygg än någon annan

Vad hände med dig, emma och amanda? Träffas/pratar ni forfarande?

Jag och amanda träffas och pratar fortfarande med varandra men emma och jag pratar inte alls längre.

 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: