21/5

Hallo bloggläsare!
Tack för att ni har tålamod med att jag inte skriver så ofta.
Igår åkte jag till pappa och vi åt China Box sen åkte vi till Susannes bror som hade kalas. Jag var inte så mycket på kalaset utan jag var med Emelie och Jasmine i stället och vi såg filmen remember me. Riktigt bra film men slutet är oväntat. Sen gick jag och syrran hem för hon var trött och ville inte gå själv. Medans hon sov läste jag Love Hina som är manga som faktiskt är väldigt bra.
Idag ska Susanne ha kalas för hon fyller år så jag ska göra mig iordning och senare kommer gäster och min pojkvän!
Så länge bjuder jag på några bilder på mig och jag när jag va mindre
Jag nu och jag i 8:an
Jag och jag i 2:an tror jag
Jag i 3:an:P

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: