Dag 1 Om mig

Jag föddes den 8 maj 1995 i Malmö. Jag har 4 syskon, en storasyster, en lillasyster och två smöbrödrar som är tvillingar. Jag bor tillsammans med min mamma och lillasyster i centrala Malmö och har bott här hela livet. Jag går stylistutbildning på plusgymnasiet och det är riktigt kul. På fritiden utövar jag ingen sport utan jag umgås med vänner och min pojkvän. Jag har varit förlovad med min pojkvän sen den 18 december 2010.
Jag är en blyg människa när det gäller folk jag knappt känner men när jag väl känner folk så kan jag vara värsta clownen.
Jag älskar att träffa nya människor. När jag har tråkigt tittar jag på film. Jag gillar skräck och komedi. Jag är väldigt beroende av choklad och chips. Min favorit läsk är cola. Jag älskar kinamat. Jag har skostorlek 34-35 och är 156.3(väldigt viktigt med .3) cm lång. Jag älskar färgglada kläder och saker. Min favorit färg är rosa men kan ju inte ha på mig det nu eftersom jag färgat håret rött haha. När jag får läxor så lyckas jag alltid att göra dom i sista sekunden. Jag har fotfobi och extrem klaustrofobi. Jag älskar djur! Kommer säkert bli en sån gammal tant med 50 katter. Och jag hatar egotrippade människor!
Nu känner jag att jag berättat klart om mig själv. vill ni veta något mer är det bara att fråga ju.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: