26 APRIL

Förlåt att jag inte bloggade igår men hade inte lust att sätta mig vid datan när solen var framme. Igår va jag hemma hos pojkvännen och vi va både hemma men sen gick vi ut en runda till mobilia. Lite senare på kvällen kom min mamma hem till min pojkvän och vi hade jättekul.
Idag har jag varit i skolan första dagen efter lovet. Roligt att träffa alla igen men orkar inte med den skolan mer. Efter skolan var jag med mamma och Andreas ute på gården och jag passade på att ta på min nya bikini. Ville jobba på brännan men lyckades inge vidare. Nyss ätit middag och ska ut på balkongen och ta en cigg nu.
Mamma. Haha hon har sina mobiler i sin bh! :O
Kolla kolla, man har fortfarande kvar lite av sin 6-pack sen man gick på cheerleading;P
Haha mamma suckar för att hon inte kunde lösa ordet i korsordet:) & älskling vet jag inte vad han gjorde
Love the sun!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: