Melodifestivalen

Hejsanhejsan!

Igår åkte jag till pappa och va med Emelie hela kvällen.

Idag har vi varit hemma hos farafar och ätit och träffat släkten och min faster som var och hälsade på från frankrike. När vi kom hem så gick jag hem till emelie en stund och vi tittade på  The Grudge, hate that movie! Nu sitter jag hemma hos pappa med lillsyrran, pappa och hans fru och tittar på melodifestivalen och äter massa gott och dricker smoothie! Jag tycker att antingen Danny eller Loreen ska vinna!!

Jag har gjort lockar i håret varje dag nu och jag ÄLSKAR det! Jag glömde att göra video igår när jag gjorde det så jag får filma imorgon kväll så får ni videon på måndag!

Kram!


Jajamen!




Mumsigt




Smoothie med jordgubbar och banan = bäst!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: