Blogs of the week

Innan hade jag dagens blogg men det var jobbigt att kolla på så pass många bloggar på EN dag så nu väljer jag att göra en veckans blogg istället!!
LÄS!!!
När jag har dragit veckans bloggar på söndags kvällen så kommer jag INTE skicka ut kommentarer till alla som deltagit utan ni får gå in själva och kolla om det blev ni. Veckans blogg kommer vara uppe efter 19:00.

OCH GLÖM INTE ATT VEM SOM HELST KAN BLI VECKANS BLOGG!
För att öka din chans så bör du följa mig på blogkeen(HÄR) eller bloglovin(HÄR)
Om du gjort något av ovanstående så skriv med det i kommentaren!



3 vinnare dras slumpvis så alla har lika stor chans att vinna! När ni har gjort ovanstående så bara kommentera inlägget : jag är med!

Lycka till!

KOMMENTARER


jag är med ;) <3

2012-03-14 // 10:19:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: