Red dog

Nu ligger jag i sängen med min älskade pojkvän och ikväll har vi tittat på filmen Red Dog. Asså det var en RIKTIGT bra film! Ni måste se den! Jag är väldigt känslig av mig så jag grät i slutet, lilla fjolliga jag.
Måste även berätta att jag känner mig väldigt duktig. Idag bestämde jag mig för att gå hem från skolan fastän att jag kunde tagit bussen och imorgon bittig ska jag också gå till skolan. Det tar mig ca 45 minuter att gå och eftersom jag har fått så jäkla dålig kondis så tänkte jag att detta kunde vara bra för mig.
Nu ska jag och min pojkvän gå och lägga oss så vi säger godnatt nu!

KOMMENTARER


Melissa Lavali - Foto¤Vikt http://lavali.blogg.se/

tassar förbi på natten och lämnar lite avstryck när jag ändå läser runt lite på bloggen din. Hoppas du får en riktigt bra onsdag!



...::Fotobloggen om min kamp om vikten::...

2012-01-18 // 02:06:15

Vad bra utav dig att gå

En bra start

2012-01-18 // 03:08:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: