Jag har tjänat nästan 5000 på en vecka!!

Nu tänkte jag berätta om en riktigt härlig hemsida där man tjänar sjukt bra med pengar även om man inte är en stor bloggare. På bara en vecka har jag redan tjänat 4875 kronor!  För att bli medlem klicka på länken! Dessutom är det helt gratis!!
Har du en blogg? Tjäna pengar på den!
.
.
Nu tänkte jag berätta hur ni göra efter ni blivit medlemmar.

När du loggat in så klickar du på



När du kommit in till alla annonsörer går du in på

(Jag förstår inte varför där står 40 kronor för jag har fått 70 för varje)
När du har klickat på den så kommer du vidare till sidan där du väljer vilken annons som ska visas i bloggen, klicka på den annonsen du vill ha och kopiera annons koden

Sedan är det bara att klistra in din annonskod i din/dina kodmallar sen är det klart och du kan börja tjäna pengar! Där finns även andra annonsörer som man kan söka sammarbete med!!

Hoppas att ni förstod min förklarning! Annars är det bara att fråga!!

KOMMENTARER


Hej, jag har redan den på min blogg o jag har inte tjänat ett öre...

Om du tittar på min blogg har jag flera annonser ute, men jag vet inte om jag har gjort rätt.



Anneli

2012-01-16 // 14:28:32

Hej :) Vi har dagens blogg på denna länk: http://mffryttarna.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v3.html#comment



var gärna med :)

2012-01-16 // 17:50:23

hej! jag vill gärna bli med på dedär å käna lite extra pengar men asså måste man ha ett bankomatkort då? å kommer pengarna ditsen å isåfall när kommer de dit?<3

2012-01-16 // 18:30:20

sv: synd bara att jag inte alls fattar vart kodmallarna på nattstad finns & vart jag kan redigera dem :/ lite extra pengar hade inte vart fel!

2012-01-17 // 19:28:52

Wow det är mycket pengar. Hur många besökare får du om dagen?

2012-01-18 // 10:22:25

Är det säkert att det är HELT gratis?

2012-01-20 // 16:54:49

det fungerar inte för mig. Det visas ingen statistik alls och jag vet att folk besökt en av länkarna..

2012-01-21 // 14:03:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: