Godnatt läsare!

Hejsan! Idag var jag i skolan men det blev inte mycket skola. För på förmiddagen så var vi och tittade på den nya byggnaden vid centralen som mitt gymnasie ska flytta till nästa termin. Riktigt snygg byggnad faktiskt! På eftermiddagen blev det heller ingen lektion utan klassen pratade med rektorn angående problem i klassen. Efter skolan så träffade jag pojkvän och nu sitter vi i hans säng och ska gå och lägga oss! Godnatt och ha trevliga drömmar!
Detta skrev jag idag till min pojkvän medans han satt och käkade middag.

KOMMENTARER


Malin Oskarsson http://bbanajd.blogg.se/

Hej! Fin blogg, vad gör du?:)

2012-02-06 // 22:58:05
Katrin

Vad använder du när du sminkar dig? har du några tips på hur man ska göra när man sminkar sig?

Kanske du kan göra en video?

Kram!

2012-02-07 // 19:56:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: