Bara för att jag kan!

Hallå alla bajskorvar där ute!
Tänkte berätta om vad jag gjorde igår och idag
 
Igår:
Så var jag först bara i skolan och hade det tråkigt som vanligt. Däremot efter skolan så åkte jag hem till Linda och hon byggde mina naglar och gjorde blåa söta blommor på dom. Är sjukt nöjd med dom! Om ni vill se lite av hennes verk kan ni följa henne på linda894 @ instagram!! Och när vi var klara så åkte jag direkt hem och la mig för klockan var mycket.
 
Idag:
Idag har varit både en intressant och rolig dag. Det intressanta var att vi idag fick en föreläsning av tjejen som har startat sminkmärket färg. Hon berättade om ganska mycket intressant och det kändes som att mycket av det som hon berättade kommer jag att ha användning av i framtiden. Och när vi slutade så åkte jag en snabb sväng ner i stan med Mimmi och Jackeline. 
När jag kom hem satt jag bara och väntade på att min pojkvän skulle komma till Malmö (ja jag har skaffat mig en pojkvän under sommarlovet!) Medans jag väntade på han så kollade jag på det nya avsnittet av Pretty Little Liars. Så jävla spännande! Rekommenderar verkligen den serien, den bästa EVER! Sen kom äntligen pojkvännen och vi åkte hem en stund till han och mös och sen körde han hem mig igen.
 
Och nu sitter jag och kollar på Navy CIS med mamma och dricker te hihi! 
 
Ni kan ju börja följa mig på INSTAGRAM!  Valentinaberglund @ instagram !!
 
Här e bilder på mina fina naglar!
Blev halva blommor på tummen och ringfingert
Skitläckert enligt mig!
 

KOMMENTARER


Nu är det sista chansen att vinna ett stjärnfilter från Kamda.se Gå in och anmäl dig här:
http://hildafromm.blogg.se/2012/september/vinn-ett-stjarnfilter-i-sammarbete-med-kamdase.html

Kram :)

2012-09-20 // 18:56:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: